Straipsniai
Nestandartinių baldų pirkėjų yra, tik juos sunkiau pasiekti
Paskelbta: 2014-06-25 12:57:52
Perskaitė: 2397
Naujų klientų, dirbant pagal vienkartinius užsakymus, gali pritraukti nišiniai produktai, profesionali komanda ir išsamus interneto puslapis, tikina nedidelių baldų gamybos įmonių atstovai. „Esminis dalykas – reikia turėti savo produktą, o ne dirbti pagal svetimus brėžinius“, – pabrėžia Aurimas Kundelis, minkštų baldų gamintojos UAB „Sedes Regia“ vadovas.Perskaitė: 2397
Nors „Sedes Regia“ dar menkai žinoma pasaulyje, pasakyti, kad ji visai nežinoma, būtų netikslu, – šią gamintoją galima rasti pasauliniuose architektūros ir dizaino tinklalapiuose, kur pristatomi unikalių formų Vilniuje gaminami foteliai ir sofos. Daugiau nei pusė bendrovės „Sedes Regia“ gaminių per tarpininkus išvyksta iš Lietuvos.
„Masinei rinkai mes negaminame ir mažmeninėje prekyboje mūsų baldų nėra. Dirbame pagal užsakymus, sandėlių neturime. Viskas atliekama konkrečiam klientui“, – aiškina verslininkas.
Tačiau jis atkreipia dėmesį, kad taip dirbti nelengva. Vietos rinka ne tik sekli – pirkėjai itin jautriai reaguoja į krizes. O ilgalaikių sutarčių, kurias pasirašo stambūs baldžiai, sudaryti neįmanoma. Todėl gamybos apimtis svyruoja ir įmonė gali patekti į finansines duobes. Tad, jei neturėtų galimybės tokiais laikotarpiais užsidirbti užsienyje, įmonei būtų sunku.
Plačiau: