Straipsniai
Kaip IKEA paveikė baldų rinką Lietuvoje
Paskelbta: 2014-04-04 12:06:00
Perskaitė: 2434
Vilija Andrulevičiūtė, LRT.lt Lietuvos baldų pardavėjai ir gamintojai sumažėjusių pardavimų nepajuto, nors buvo prognozuojama, kad prieš pusę metų į Lietuvą atėjusi IKEA turėtų sukelti nemažos dalies įmonių bankrotą. „Visi tikrai prigąsdinti, su baime laukėme IKEA atėjimo, tačiau galiu pasakyti, kad nė viena įmonė nebankrutavo, nė viena nepajuto sumažėjusių pardavimų“, – sako keliolika baldų gamintojų ir prekybininkų vienijančio „Batlic baldų centro“ vadovė Dalia Markevičienė. Nesumažėjo ir „Berry baldų salonų tinklo pardavimai, tikina jo direktorius Jaunius Žiogas. „IKEA atėjimas į Lietuvos rinką žmones sujudino, jie dar daugiau lygino gaminius, tačiau perkantieji korpusinius ar minkštuosius baldus sugrįždavo į „Berry“ salonus. Kainos ir kokybės atžvilgiu esame konkurencingi. Taip pat esame pranašesni stiliaus, spalvų ir funkcionalumo pasirinkimu, tad pardavimuose mažėjimo per pusmetį nepajutome“, – pažymi J. Žiogas. D. Markevičienė taip pat pastebi, kad IKEA su Lietuvos baldų gamintojais ir prekybininkais kai kuriose srityse konkuruoti nėra pajėgi: „Čiužiniai, kuriais jie [IKEA – lrt.lt] prekiauja, yra vienos rūšies, tuo metu Lietuvos pardavėjai turi 20-30 rūšių čiužinių. Kalbant apie virtuvės baldus ir lyginant jų kainas su mūsų įmonės [„Siguldos baldai“], tampa akivaizdu, kad jų kainos yra labai didelės. Taigi asortimentu ir kaina kai kuriose srityse IKEA su vietinėmis įmonėmis nėra pajėgi konkuruoti.“Perskaitė: 2434
Visą straipsnį galite rasti